Wednesday, December 15, 2010

Publicitate

Decembrie este luna cadourilor! Cumpără acum un bax de coji de cartofi şi primeşti gratuit un loc de dat cu capul! Fii alături de cei dragi şi oferă-le nişte apă de la robinet!

Ai rămas fără idei pentru cadouri? Vino în orice magazin "Orice produs 13 lei, inclusiv chiloţii" şi noi te batem până-ţi sună apa-n cap dacă nu cumperi nimic!

Vine Crăciunul! Urmăreşte noua promoţie Ştromeleag, fii atent la cuvântul zilei, trimite-l printr-un SMS până la data de 35 decembrie la *222p1p1p2p1#lol#, număr cu tarif anormal în orice reţea, şi poţi câştiga nişte datorii!

Luna decembrie ţi-aduce mii de surprize! Seminţe "Hrrrrc-ptiu!" la numai 0,99 lei, sârmă ghimpată la doar 49,99 lei şi bâtă pentru bătut derbedeii care dau cu petarde prin credit doar cu prezenţa! Ştiiiiii deeee ceeee teeee-mpuşti!

În luna decembrie, Moşul vine doar în magazinele Organ Genital Neutru şi ţi-aduce ultimul album cu manel colinde de Crăciun al lui Nick "Mi-am schimbat numele şi mi-am dat mustaţa jos ca să nu mă mai recunoască nimeni" Guţă la un preţ special. Sărbătorile nu sunt româneşti fără manele!

Nu ştii unde să-ţi petreci Revelionul? Alege orice loc din România şi noi îţi garantăm: servicii de proastă calitate (dar şi calitatea proastă e calitate), feţe de masă pătate de cafea şi mirosind a ţuică, ţigări pe jos, zăpadă galbenă, căldură doar între 9:00-9:18 şi dobitoci cât vezi cu ochii. Petrece în cel mai pur stil românesc la un preţ triplu faţă de cât te-ar costa în total, cu tot cu biletele de avion, un Revelion de 4 zile la un hotel de 5 stele din restul Europei!

- Costele?
- Î?
- Ce i-ai loat, bă, lu' nevastă-ta de Crăciun?
- Păi, bă, am găsit o super ofertă la Mătărânga SRL şi i-am loat nişte tigăi, bă. Bine, eu le-am loat că-ţi dau un cupon cu reducere de 80% la avioanele particulare, pe care le iei tot de la ei.
- Hî, ţi-ai loat avion nou? Eşti deştept, mă! Ia să mă grăbesc să-i iau şi io lu' nevastă-mea nişte tigăi, hâhâm, hâhâm, hâhâm.
- Păi, grăbeşte-te, bolovane! N-ai auzit că era super ofertă? Fugi, până nu se dau toate!
Slogan: Niciodată nu ai destule... tigăi. Nu ăsta, trebuie altul. Fă-i cadou o tigaie şi îi vei cuceri inima. Nici ăsta nu e bun. A, gata, ştim! Tigăi - perfecte pentru orice ocazie, mai ales de Crăciun.

Ce mai aştepţi? Şi tu poţi face reclame şocant de imbecile, lipsite de originalitate şi repetate în ultimii trei mii de ani!

Pentru sănătatea dumneavoastră, evitaţi să fiţi vii în luna decembrie sau inventaţi maşina timpului şi săriţi din noiembrie direct în ianuarie.

4 comments:

  1. :)) tare concluzia.
    Sa inteleg ca postul asta reprezinta reversul cuantumului efectului de overtime total efectuat in toata perioada in care ai muncit, eventual overclockat? Adica imi imaginez iepurasul Duracell citind toata chestia asta cu fast forward

    ReplyDelete
  2. Ştiaţi că Gogu Kaizer are nevoie de minimum 70 de mm de fier pe zi? Da' acuma nu. Că e în concediu. Ieri l-a scăpat Scorpi pe jos şi nu mai merge, cred că e de la baterie. Anyway, acum profită de viaţa cu ceva în minus.

    ReplyDelete
  3. Mătărânga SRL nu vinde tigăi... si are doar magazin online, ca nu e frumos s-o lipesti de vitrina si s-o arati la public

    ReplyDelete
  4. Ihammmm, primu` antislogan, antitigai vreau sa zic, de Craciun. Zici ca zic c`ai zis un pleonasm. De Craciu. Pleonasm de Craciun cu tigai.
    Io as vrea....doooh...ceva, si al` ceva, poi sa dea dracu` de nu o fi o ...tigaie, de Craciun ...da` impodobita, maica, sa fie impodobita...

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.