Tuesday, November 03, 2009

Zomg! Prince of Persia haz trailer!





\o/, zic.

10 comments:

  1. Momg! (ăsta e de la moamă omg) Şi e deja în filelist! \o/ me knows what is doing tonight
    Acuma serios, sper ca nu e un alt fel de Za Mummy.

    ReplyDelete
  2. lol, tare faza cu "momg" :)

    zic, pentru binele lor, sper ca no sa fie ca Ze Muumy. mie mi-a placut joculetul ala, o sa le dau damage daca presteaza despre dezamagiri si etc. da, da, damage!

    ReplyDelete
  3. eu îi dau viteză din ăsta lu stargate universe. să zică mersi că mi-e imposibil ca să pot să nu mă uit la ei!

    ReplyDelete
  4. no, acum nu stiu cat de misto e jocu asta
    dar stiu ca "Saw" e tare:>:>
    si e aparut mai acum....mi se pare ca saptamana trecuta
    try it!you should be amazed!

    ReplyDelete
  5. a new next thing on my "to do list".
    cu drag,
    a ta cititoare (devenita) fidela,
    Cristina :D

    ReplyDelete
  6. ba mai pui si tu sfarsitu la sharap ghalb

    ReplyDelete
  7. hmm...pare promitator. btw cauta trailer la clash of the titans...s-ar putea sa-ti placa.

    ReplyDelete
  8. de-abia astept...Btw joci si tu in el, nu? Cu celebra replica "Mori in bezna" nisiposule?

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.