Tuesday, August 11, 2009

Aşa-i în tenis?

Chestia asta a fost povestită de Dalian şi nu puteam să nu o arunc şi aici.
A trebuit să o duc pe soacră-mea la spital în urmă cu două nopţi, pentru că se simţea foarte rău, avea momente în care delira şi vorbea despre tot felul de chestii pe care le vedea. Am ajuns la Pantelimon pe la vreo 2-3 noaptea şi am mers în salon. Am stat puţin pe acolo şi, pentru că nu venea nimeni, m-am dus să caut un doctor, ceva. Am găsit o asistentă şi am întrebat-o când vine doctorul. Mi-a zis "Păi nu e niciun doctor pe palier, tocmai au plecat, nu ştiu când vin". M-am uitat la ea şi i-am băgat 10 RON în buzunar. Imediat s-a întors la 180 de grade, a intrat într-o cameră care era doi metri mai încolo pe coridor şi a ieşit cu un doctor, care a mers şi a consultat-o pe soacră-mea. Bine, nu mai zic cât i-am băgat şi lui în buzunar...

Ştiu, treaba de mai sus nu e un lucru inedit sau nemaiauzit, dar asta nu înseamnă că nu mi se pare mai mult decât frustrantă. Sunt multe de zis la capitolul ăsta, multe ce se pot face, puţine spre deloc ce se fac concret. Dar chiar şi în condiţiile astea, după câte am trăit şi pe propria-mi piele, tot nu pot să accept ideea că foarte mulţi (nu toţi, ce-i drept) fac cursuri speciale la facultatea aia, cursuri la care îi învaţă cum să-i doară în fund când un om moare lângă ei şi să nu facă nimic decât dacă le iese şi lor ceva.

14 comments:

  1. depinde...Dalian se intelege bine cu soacra-sa?

    ReplyDelete
  2. GK este serios.Funny shit is not funny.

    ReplyDelete
  3. cat de kknari pot sa fie...sa le dai bani sa faca ceva pentru care sunt platiti...asea le'as taia din salariu ca fac ei bani din spaga nu le trebuie

    ReplyDelete
  4. stie care dintre voi cat este platit un medic rezident care a facut 6 ani de facultate??? 900 de lei... adica la 25 de ani, cat are o persoana care a terminat medicina, ar trebui sa traiasca o luna cu 900 de lei.vi se pare ca din astia se pot plati chirie, cheltuieli, macare si eventual sa-ti si ramana ceva???doctorii chiar au nevoie de spaga ca sa poata sa traiasca.dc nu ati facut voi facultatea asta si sa stati noptile la spital si abia apoi sa comentati? serios, bagati-va in chestii despre care aveti habar.....

    ReplyDelete
  5. @ultimu anonymous: asa si profesorul proaspat absolvent de facultate, care are 800 de lei salariu, ar trebui lasat sa moara in sala de asteptare, nu? pt ca daca un doctor nu poate trai din 900, nici un profesor nu poate da spaga din cei 800. si mai sunt FOARTE MULTI oameni care au salarii sub 1000 de lei si reusesc sa traiasca.
    cine isi permite, o sa dea ceva, dar asta nu inseamna sa-l lasi sa se tavaleasca in chinuri pe cel care nu-si permite.

    ReplyDelete
  6. @Anonymous: lol, total pe lângă :)

    ReplyDelete
  7. @anonimul cu spaga necesara : spune-mi si mie, cam de cata spaga are nevoie un doctor ca sa poata trai decent? Adica isi stabileste fiecare un prag de spaga, in functie de varsta si experienta, si peste 2000 RON, sa zicem, nu trece? Nu de alta, dar doctorii care au omorat-o pe mama acum doua luni si-au luat al naibii de multa spaga, de la 100 la 1550 de euro. Sunt curioasa daca am dat noi prea putin si nu le-a ajuns de paine, de ne-au trimis-o acasa in sicriu.

    ReplyDelete
  8. @anonimu cu spaga: da cand vine o batrana care are pensie de 350 RON / luna dupa ce a muncit 60 de ani nu ti-e rusine sa-i ceri spaga? Astia cu mentalitatea ta ar trebui impuscati. Daca tu te-ai dus la medicina sa faci 6 ani de studii numai cu gandu` la ce spaga o sa iei dupa - mai bine te faceai porcar. Si aia castiga bine si nu se ia nimeni de iei daca le mai moare cate un porc din cand in cand.

    Si ca tot a venit vorba: ieri m-am externat din spital pentru o operatie de rutina - deviatie de sept. Nu am dat nici o spaga, chiar daca a fost ceruta in diverse moduri: anestezista mi-a zis in fata ca ea e dumnezeu pe pamant pt mine si ca ma trezesc din anestezie doar daca are ea chef. Sa-ti spun ca abia m-am abtinut sa nu-i fut 2 stative de perfuzie in mecla sa-i dau eu anestezie sa zaca 3 zile?

    ReplyDelete
  9. Mare noroc ca mai traiesti

    ReplyDelete
  10. lasa mah ca si eu am avut o entorsa la genunchi si nu a vrut doctorul sa imi faca radiografie nici mort! nu stiam ce am de ma doare si mi.a dat prostia aia de fastum de gel de mai bine si.l baga el in cur ca nu a avut niciun efect... am rezolvat pana la urma problema, dar cu multi nervi aaa si fara spaga :P
    ps. intotdeauna e o placere sa te citesc gogule :)

    ReplyDelete
  11. Mai misto era daca povestea continua cu ''Si deodata am scos pistolul...''

    ReplyDelete
  12. ma gogule...am auzit eu una buna,

    cuca erau doi si unu' ii zice aluilalt...
    ma, ajuta si tu la mine sa car mobila asta.
    la care numarul 2 raspunde: nu pot ma ca am o boala venerica.
    numarul 1: ce ai ma?
    numarul 2: ma doare in p*** (aici e beep) de mobila ta.

    cam asa si cu doctorii astia in romania. ti-as zice eu ceva povesti despre ambulante care vin la timp, doctori care te cauta acasa sa vada daca esti bine dupa ce ti-au dat tratamentul la spital si altele...da...asta nu e in tara in care stai tu.

    (cu multe salutari, aziz a lui paracelsus)

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.