Saturday, June 13, 2009

Stradă livrare

Adrian Ciubotaru are nişte concursuri simpatice pe Twitter. La unul din ele, Adrian a zis că "10 supe pentru 10 răspunsuri corecte". Chestie la care Gogu Kaizer a zis că "Ua, hai dă-o naiba de treabă, Adrian! Premiul e o supă? Hai că mi-am dorit să câştig o supă de când eram mic, ce să mai. Ia na tu un răspuns corect de aici". Drept urmare, Gogu Kaizer se afla printre cei 10 fericiţi, nu neapărat înfometaţi, dar sigur lucizi câştigători.

Când a venit supa, Gogu Kaizer şi Adrian Ciubotaru au zis că e cazul să-i facă nişte reclamă. La chestia asta a contribuit şi cel mai irepetabil şi imprevizibil grăsan cu blog + un tip sensibil şi necunoscut care a zis "vă rog io, dar nu mai ţipaţi" şi  "da' supă de kaizer aveţi?" (pentru că întrebase şi Gogu Kaizer ceva mai devreme aceeaşi chestie, l-a asigurat că îi poate face el o supă instant, dar cu anumite bucăţi de kaizer, kthxbai).

În rest, s-a socializat cu Ariel, Geo Atreides, Nihasa, Idaho, Dragoş, 3 Rezistenţi Urbani şi de aici Gogu Kaizer nu mai ţine minte, pentru că s-a lăsat influenţat de berea din zonă.

Şi uite un filmuleţ cu promovarea supei:

8 comments:

  1. îţi dau şi eu 1 limonadă, dacă vrei :>
    că dacă tot am câştigat-o şi nu sunt din Bucureşti, măcar să ştiu că am contribuit la stilul de viaţă sănătos al blogărilor ce beau apă plată cu lămâie

    ReplyDelete
  2. şi supă cu paiul.
    kthxbai pentru limonadă, te asigur că va fi băută la răcoare :)

    ReplyDelete
  3. Ubermaretule, atotputernicule....Te ador..Ma lasi sa te divinizez?

    ReplyDelete
  4. fain ca te-am cunoscut!
    cu blog cu tot :) gata, esti in blogrooll.
    see you din nou.

    ReplyDelete
  5. Eu voiam sa fac un concurs cu turtite de namol :(

    ReplyDelete
  6. am mers pe strada…am facut poze…am intalnit oameni super simpatici si inimosi…am citit pe panouri…am ascultat muzica si povesti…am mancat claitie…am baut limonada …nu am ratat nici supa…a fost o seara faina…azi, la schimb am facut o salata de fructe, dedicata tuturor supistilor doarpoze: Salata de fructe

    ReplyDelete
  7. goddamn, cum arată salata aia! WANT!

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.