Sunday, May 18, 2008

"Hai, mă, zi-mi! Cine a fost Enescu ăsta?"

Îl trase mai brusc de mânecă, sperând să-l enerveze îndeajuns de mult încât să o lămurească. Iritat, tânărul utilizator de gel în exces fără rezultat estetic evita răspunsul periodic: "Ete, na, cine a fost? Unu'!". Cu greu s-a abţinut Gogu Kaizer, sătul de insistenţele greşitei domnişoare, să se întoarcă spre ea şi să îi spună că "E tipul de pe hârtiile de 5 lei", revenind apoi la ale lui, zâmbetul forţat rămânându-i totuşi pe faţă.

Înăuntru, PTR [Puhoiul de Transpiraţi Redundanţi] călca preşurile cu nonşalanţă şi indiferenţă. O altă domnişoară, de data asta într-o încăpere mai respectabilă, pufăia indignată către alesul inimii, un individe cu ochelari de soare, orbit probabil de lumina lipsă de afară: "Auzi, dacă mai stăm 15 minute pe aici, eu o să mă plictisesc". Tânărul sensibil la lumină molfăia în continuare din ciungă, fără să-i răspundă, arătându-se interesat de posibilitatea apariţiei unei noi mode în materie de bling-bling-uri: coroniţă de premiant din aur. Avea tot timpul o expresie pe meclă de genul "Phoai, cum de nu m-am gândit până acuma?". La etaj, generaţia Hi5 îşi făcea poze cu Barbu. Îl luau în braţe, îi puneau corniţe sau pur şi simplu mimau o scenă erotică de maximă senzualitate, frecându-se de el.

Diana a zis-o foarte bine - "Jumătate din ăştia nici măcar nu ştiu de ce au venit aici". Ar fi fost ok dacă veneau pentru a se lămuri cine era Enescu ăla, în caz că nu ştiau [chiar ar fi fost un gest de admirat, rly]. Ar fi fost ok dacă s-ar fi arătat interesaţi de iniţiativă şi din alte motive în afară de "Păi dacă tot e gratis, de ce să nu meargă şi gura mea?". Ar fi fost ok dacă s-ar fi dat la o parte din calea celor care veneau, totuşi, la muzeu şi erau conştienţi de asta. Ştiţi ce lipsea? Berea şi grătaru'. Să vină el, faraonul, să facă şi un grătar mic, acolo, în curte şi după ce termină, să arunce totul într-un colţ. Şi, de ce nu? să deschidă portbagajul la maşină, să-l încânte adevăratul maestru, nu "ăia care cântau muzică compusă de Enescu, ăsta".

6 comments:

  1. gg gogule, frumos articol. as fi vrut si eu sa trec pe la niste muzee, dar chiar am avut niste obligatii si nu am putut. a si sunt manelist, si stiu cine a fost enescu :)

    ReplyDelete
  2. Am vazut ca a fost shou la Tzaranului Roman, unde toata lumea s-a simtit bine cu un gratar si o bere la plastic.

    ReplyDelete
  3. de la muzeul taranului n-au lipsit decat manelele.. s-au si imbatat aia p-acolo si a iesit un pic de scandal:)

    ReplyDelete
  4. frateee. cata lume in fata la Antipa azi noapte. M-au convins sa ma duc ziua decat sa stau noaptea la cozi.

    ReplyDelete
  5. n-ai cu cine, ba, n-ai cu cine...

    ReplyDelete
  6. in spatele mtr a fost atmosfera contemporana made in berceni. suburbia invadeaza romania, bre!

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.