Thursday, September 20, 2007

Un lucru ce incepe sa devina "normal"

Am primit linkul, dar nu l-am deschis. Am ajuns sa citesc articole pe bloguri, dar inchideam pagina cand ajungeam la filmuletul respectiv. Cu doua minute in urma am vazut intamplator pe PROTV filmuletul cu pricina. Da, "ala cu pisica". Mai are rost sa urez si eu sucombari lente in chinuri retarzilor care au facut ce-au facut?

Cand eram mai mic, am avut remuscari doua saptamani de zile pentru ca mersesem pe strada si, dupa o masina parcata pe trotuar, mi-a sarit in fata o pisica. Speriata, a fugit inapoi, pe unde venise - in strada - insa sub rotile unei masini care tocmai trecea pe acolo. Mi-am blestemat prezenta in acel loc, desi eram constient ca nu am facut nimic mai mult decat sa trec pe acolo. Nici nu o observasem, decat atunci cand a sarit inapoi in strada.

Si acum, vad pe PROTV niste experimente grav esuate a ceea ce se dorea a fi in final oameni. Sunteti exact ceea ce meritati, cretinilor. Oameni a caror copilarie este bantuita de penisul tatalui unuia dintre ei, ce-i pedepsea in fiecare noapte de joi, inainte sa adoarma. Sunteti niste meseriasi, niste culăroşi, niste intelectuali. Mandria unor parinti ce traiesc la limita dintre coma alcoolica si nirvana comunista si care-si lasa copiii educati de Guţă şi de Vali Vijelie. Ati reusit sa scoateti din nou in evidenta ca, din pacate, toti oamenii au dreptul la reproducere, dar ca foarte putini isi asuma responsabilitatile aferente.

Ma opresc aici. Deja inca o parere in plus vis-a-vis de acest subiect e prea mult. Oricum nu conteaza.

11 comments:

  1. eu am inceput sa plang cand am vazut ce au facut scursurile alea pisicii... dak as sti cine sunt i-as omora eu cu mana meaaaaaa:((

    ReplyDelete
  2. Sunt total pe langa la faza asta... Ideea e ca nu-mi plac pisicile..dar tot nu le-as face rau..

    ReplyDelete
  3. Cand cineva se distreaza facand asa ceva, ori are grave probleme psihice, ori a coborat mai jos decat se putea imagina... aia nu sunt oameni si dumnezeu stie prin ce greseala fac parte din specia umana... si acum am o intrebare... vor fi perepsiti cum trebuie? Pentru ca eu nu stiu sa existe legi care sa pedepseasca curzimea fata de animale.

    ReplyDelete
  4. Fucktards ! Le urez sa fie si ei in locu matzei aleia, sa se chinuie si ei sa se ridice de jos si sa primeasca alte suturi... Sa le miorlaie perna noaptea sub cap si sa se piarda in padure si sa moara singuri in bezna batuti crunt de niste negri solizi care sa ii violeze inainte.
    Ieri a fost o pisica. Maine va fi un batran sau un copil.

    ReplyDelete
  5. Am vazut o fractiune din filmulet la stiri si m-am oprit. Nu-mi pot inchipui cum pot face unii asa ceva, daca eu si multi altii nu putem nici macar privi asa ceva. Un animal e un suflet mai curat decat orice "specimen" dintr-asta, o comparatie cu animalele sau orice alta fiinta de pe pamant ar fi jignitoare, chiar si pentru nevertebrate.
    Toate urarile "de bine" din lume nu-s de ajuns pentru ei si pentru trogloditii care i-au "educat" (sa ma scuze trogloditii de injuratura)

    ReplyDelete
  6. Drull cam uraste pisicile, el , asa de felul lui, poate si fiindca are vreo 20 sau 30 sau 40 in spatele blocului, numai! in spatele blocului sau, pe care le hraneste baba de la 4 !@#!$ ,si.. recunoaste ca a dorit sa le vada moarte de multe ori !@#!$, dar imaginatia lui bolnava nu a trecut mai mult de otrava. Dupa ce a vazut filmuletul Drull are o parere mult mai buna despre el. PS: filmuletzu ala e bun sa faca veveritzele sa planga, Drull vrea si el link-ul

    ReplyDelete
  7. In loc sa-ti faci draci cu filmuletu cu pisica, Drull iti recomanda sa vezi filmuletu asta http://www.youtube.com/watch?v=5UKAnGJPkXY
    Drull loves when girls kiss girls

    ReplyDelete
  8. Gogu Kaizer scrie la persoana I.

    ReplyDelete
  9. aici n-a scris gogu kaizer, ci eu.

    ReplyDelete
  10. mda.
    nu prea suport pisicile, da' n-are importanta.
    cert e ca nu suport animalele in general, mai ales alea care o freaca pe toate strazile, fara stapan.
    degeaba face gura protectia animalelor ca, daca le luau de pe strazi, nu se mai trezeau fel de fel de dobitoci sa le rupa-n bataie.
    nu pot spune ca nu-mi inchipui cum ar face cineva asa ceva.si eu am chinuit destule animale.nu incat sa le omor, dar nici departe nu eram.
    intr-adevar, erau vagaboante d-astea.normal ca te streseaza cand te trezesti cu o corcitura de caine urland la tine ca stai pe banca-n parc.
    in fond, "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul."

    ReplyDelete
  11. este o petitie pe care au semnat-o mai multi..tocmai sa intre in vigoare o lege care sa pedepseasca astfel de acte ;) so..bafta! (desi la conducerea din tara noastra.. :| nu ma astept sa se aprobe ceva)
    http://www.protv.ro/petitie.php

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.