Sunday, September 23, 2007

Tehnologie AYO

Începe să devină un hobby pentru Gogu Kaizer următoarea chestie ce-o vei citi. Dar ddf, îl amuză şi nu poa' să stea aşa, lol. Ca să nu mai menţioneze despre nenea 50 Cent, singurul bărbat de pe Pământ a cărui gură nu stă închisă niciodată. La propriu. Gogu Kaizer se miră cum dracu' de nu-i şiroiesc balele ăluia când merge pe stradă. În fine, să ne întoarcem şi să contemplăm la alte versuri de mare efect. A, păcat de intrumentalul melodiei, că e chiar cul, cu sintetizatorul ăla pe fundal. HC-91, astea...

Ceva special,
De neuitat,
50 de cenţi, Justin, Timbaland, la naiba.

Ea, ea, ea o vrea, eu vreau să i-o dau,
Ea ştie asta, e chiar aici pentru ea,
Vreau să te văd că o spargi jos,
Fac scandal, aruncând bani în jur.

Ea o lucrează fată, lucrează bara de stau veveriţele pe ea şi se învârt în sexy cluburi [i-au explicat băjeţii lui GK care e treaba cu polul, că el e defect, lol]
Ea o sparge jos, ea o ia jos,
Ea e bună ca dracu', bla bla bla
Ea face chestia ei afară pe podea,
Banii banii ei, ea face face,
Uită-te la felul în care scutură scutură
[bla bla bla, ca să ajungem şi la Justinea]

Măi, dragă, asta e o eră nouă, ţie îţi place noua mea nebunie,
Hai să ne luăm împreună poate începem o fază nouă
Fumul a făcut clubul ceţos, lumina reflectoarelor nu-ţi dau dreptate, măi, dragă
De ce nu vii aici, mă ai zicând

[Refren]
Aayooh,
Am obosit să folosesc tehnologia, de ce nu te aşezi deasupra mea
Aayooh,
Am obosit să folosesc tehnologia, am nevoie de tine chiar aici în faţa mea.
Oh, ea o vrea, uh, ea o vrea,
Oh, ea o vrea, uh, ea o vrea,
Oh, ea o vrea, uh, ea o vrea, trebuie să i-o dau ei.

Coapsele tale, şoldurile tale, m-ai hipnotizat, lasă-mă să-ţi zic [de fo 4 ori].

Această ultimă bucată repetată de 4 ori e interpretată de maestrul Timbaland, acest Moga al americanilor, una din diferenţele dintre cei doi fiind că Timbaland este imitat de alţii, în timp ce Moga e el însuşi o imitaţie.

Versurile [în engleză, desigur] aici, melodia aici.

5 comments:

  1. si inca o data, daca mai era nevoie, GK e genial...

    ReplyDelete
  2. ceea ce e cu semnu' intrebarii "pole" se vrea a fi denumirea barii/barei de stau veveritele pe ea si se invart in sexy cluburi.

    ReplyDelete
  3. gogu kaizer o mai da cateodata si prin gropi k deh, asha-s shoselele patriei...ce sa-i faci...
    dar aici ai luat o groapa mare fiindca, vezi tu, deaia nu au facut melodia asta in romana k suna k po*la in schimb au facut-o in engleza k,zic io, suna bine ;) kthx

    ReplyDelete
  4. chill, dude. o s-o ia moga in curand si pe asta. o s-o auzi si in romana. chill.

    ReplyDelete
  5. you are soo right, again :))
    respectpa :)

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.