Saturday, August 18, 2007

Întrebări/replici şi răspunsuri

Bună ziua, copii! Azi vom discuta şi vom da exemple despre întrebările şi replicile pe care le poate primi un om care are blog de la oamenii din jur, dar şi despre răspunsurile pe care le poate da omul respectiv şi traducerea acestor răspunsuri, care reprezintă un bonus.

Î [sarcastic]: Şi... Ai blog, a?
R: Păi... da.
T: Mori.

Î [uşor scârbit]: Aaa... Ai... blog?
R: Mda.
T: Mă-ta e gay.

Î [plictisit]: Şi... Ai mai scris ceva pe blog?
R: Neah.
T: Da, despre mă-ta.

Î: Şi ce-o să faci, mă? O să scrii pe blog?
R: Hmpf.
T: Da, retardule, şi o să pun şi o poză cu tine editată în Photoshop în care.

Î: Şi ia zi, mă, cum e cu linkurile alea, cu blogrollul, cu astea?
R: Le pui acolo şi apeşi pe ele.
T: Lua-r-ai smoală-n nas.

Î [de fapt replică]: E, el e blogger...
R: Ia bula.
T: Ia bula.

Î [replică, după o fază]: Repede, du-te şi scrie asta pe blog.
R: Mai dă-te-n mă-ta de retard.
T: Apreciez îngrijorarea ta pentru bunăstarea blogului meu şi îţi mulţumesc pentru îndrumare. O voi urma întocmai. A, şi mai dă-te-n mă-ta de retard.

Bleah, mai sunt destul. Gogu Kaizer o să le scrie când o să-şi mai aducă aminte.

4 comments:

  1. Si.. ia zi.. ai blog? :D

    ReplyDelete
  2. Ia bula mai Goja, ai furat comentariu lu Drull

    ReplyDelete
  3. Am ba si io blog ! Da daca iti spun care e, va trebui sa te omor dupa aia !
    ;)

    ReplyDelete
  4. aja, ai blog ... si ?

    ps. andrei esti degeaba. nu ca gogu ar fi mai ... cum pewla me ... ne-degeaba

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.