Tuesday, May 22, 2007

O, hai, I is back. La fel si Gogu

Stau cu ochii beliti in monitorul meu LCD Hyundai L72D de 17'', fumez una bucata tigare si nu stiu cum sa incep. O, LoL, am inceput rofl gg k thx. O sa explic altadata care a fost faza. E salvat acolo in "Drafts" si e lung.

Cred ca as mai fi stat putin pe dreapta daca nu ar fi fost despre o faza care m-a facut sa-mi tai unghiile de la picioare de nervi. Si eu imi instalez Windows-ul mai des decat imi tai unghiile de la picioare.

Se da o bloggerita obsedata de ea si de blogul ei. Din cate am vazut, considera ca blogul ii reflecta personalitatea. Daca o lauzi, e ok, dar se pare ca nu stie sa faca diferenta dintre o critica la adresa blogului si o critica la adresa ei. Probabil daca ii comentam pe blog si ii spuneam ce ma deranjeaza ar fi sters comentariul, m-ar fi injurat pe mail sau m-ar fi asteptat la coltul unei strazi sa ma balacareasca asemeni unei tiganci. Am auzit ca asa face. Ii strica imaginea daca raspunde "oficial". Vor afla toti ca ea nu e un inger si nu o va mai lauda nimeni. Sau ar fi adoptat atitudinea de "nu ma pun eu la mintea tuturor prostilor". Dar o deranjeaza cand un prost a vazut cum e ea in realitate, cand un prost a vazut ca teatrul pe care-l joaca e de 2 bani. Salut, Andresso! Cu tine vorbesc. Initial, vroiam sa scriu la modul general, sa nu dau nume, dar am vazut ca nici macar un desen nu esti in stare sa intelegi. Oamenilor ca tine e imperios necesar sa li se explice poantele.

Dar hai sa o luam pe rand, zic.

1. "Sincer, nu prea stiu ce legatura am eu cu Kaiser". Nu ai nicio legatura, fetito! Dar nu asta conteaza. Se scrie "Kaizer", nu "Kaiser". E o diferenta, dar stai linistita, ca asta chiar nu ai cum sa intelegi. A, lol, credeam ca nu te-ai prins. Asa e, eu sunt prost, ca nu stiu ce e un "kaiser". Auzi, dar si astia sunt prosti?

2. " Cat despre faptul ca e topit dupa mine, fara falsa modestie, cred ca e o exagerare cumplita cauzata de faptul ca ma injura des". Nope, nu te injuram. Te-am mentionat de 4 ori pe blogul meu. Si nu te injuram. Dar ca sa stii asta, ar fi insemnat sa-l citesti. Daca l-ai fi citit, ai fi stiut si ca e "Kaizer", nu "Kaiser".

3. "Eu sunt indragostita sau ala?". Deci ne permitem, da? Pot sa-ti spun "fă", da?

4. "si credeam ca ii arat degetul mijlociu in cadrul al doilea". Tu, care esti o finuta, sa faci una ca asta?

Andresso, nu ma intereseaza ce scrii tu, cui scrii tu, cine te pupa in fund si cati vizitatori unici pe zi ai. Nu mai da impresia ca ai simtul umorului lasand comentarii cat mai "spirituale", incercand sa pricepi o gluma. Stiu de la Blogfest ca nu ai asa ceva. Ai vrut sa lasi o impresie oamenilor cu blogul tau - bravo, ai lasat. A mea e ca esti o aroganta prefacuta. Asa te arata blogul si reactiile tale pe alte bloguri. Nu poti face nimic sa mi-o schimbi. Pa.

P.S.: Sa-mi dai prezervativele inapoi.

23 comments:

  1. bine ai revenit gogule :X acum vor fi zile mai frumoase la munca(mare plictiseala a fost)

    ReplyDelete
  2. Cum mai Gogule,ti-au mai ramas prezervative? :)) Rusineee!!

    ReplyDelete
  3. bleah... cand GK scrie la pers 1 singular, e superat rau.....

    Mr. G.... baga-tzi poola, vere... e plina lumea de degeabisti...

    mai najpa e ca intr-o zi sau alta si tu ( si eu) suntem nejte degeabisti.

    PS.

    Hai, recunoaste ca iti place fata...

    ReplyDelete
  4. Da-o mah drecu de sasaita. Wbkthxbaikoreastarcraftboobs.

    ReplyDelete
  5. Cine e Andressa asta? N-am auzit niciodata de ea.

    Din cauza ei am suferit noi ca prostii in fiecare zi, din lipsa posturilor lui Gogu Kaizer??!

    Grrrrrrrr!^%@$&#%^*#%^&#$%#@!!!1111

    Pai ma mut cu comentariile pe blog-ul lu Andressa asta!

    $#@&&^#$!%!#@%#%^%^$%^@

    ReplyDelete
  6. bravo goguuuuu!!! Asa te vreau :)

    ReplyDelete
  7. cu riscul se a fi degeaba, ma bucur ca te-ai intors.
    si ma bucur ca te-ai intors cu post-ul asta, care exprima cam tot ce vrea sa spuna poetul din mine, intr-o situatie recenta.
    cineva imi spunea ieri ca au luat-o razna blogerii, ca prea sunt irascibili in ultima vreme. cred ca e ceva in aer.
    "Bucurestiul dauneaza grav sanatatii"?

    ReplyDelete
  8. Nu stiu pe unde, dar am mai citit despre Andressa... ca e prefacuta, ca se crede cea mai buna...

    Sa-i fie de bine... in lumea ei fara critici...

    ReplyDelete
  9. Yeah, Gogu is fuckin' back and he's on fire.
    GG.
    Ceea ce cred ca inseamna "good game"? sau "go go"? ...

    ReplyDelete
  10. O hai, me is in concediu.

    @utopic: aia cu fruntea.
    @magical: desigur
    @tusicutine: i le facusem cado la blogfest, mai.
    @anonim: ho, mah, ca revine gogu. si da, imi place fata. in general.
    @clawoo: ok
    @anonim: din cauza ei m-am intors prematur :P
    @scorpia: ok
    @somnoros: nu stiu, posibil. eu am zis ce aveam de zis.
    @lovingvama: amin!
    @mono: si "good game", si "good, good" [de la gandacul ala din Family Guy]

    Nu mai am tigari.

    ReplyDelete
  11. The new Gogu Kaizer is like the old Gogu Kaizer, except he's on fire, wears a Ninka outfit and a big swords and drives at 300 Mph trough hospital areas.

    I say yeah...

    ReplyDelete
  12. "good, good" [de la gandacul ala din Family Guy]

    Care gandac suna suspect de mult cu the Emperor din SW Return of the Jedi cu vreo 2 minute inainte sa moara. Ca tot a fost ieri la teve... Good, good.

    ReplyDelete
  13. opaaaa... diagrama se ingroasa.

    ReplyDelete
  14. bai am fost plecata. nu mai stiu unde? ce e asta? un blog? si andressa? tot un blog? hai ma kaizere, ce plm k nam. zghiara la voi baietii orgoliu asta ce n-am vazut. ignore shit pls tx gg

    ReplyDelete
  15. hai toti pe blogu lu' andressa asta, zic ..sa-i uram un binemeritat "mori in bezna, fa!"

    pai mha zdreantzo care esti zdreantza, din cauza ta nu ne mai hlizeam noi pe blogu lu gogu :( si in plus..mai lashi si omu fara prezervative!

    this is war! tonight we dine in hell!
    :))

    ReplyDelete
  16. ca welcum beac zic gogulee

    ReplyDelete
  17. Gogu pleaca, Gogu se intoarce.. andressa.. Impartaseste cu Drull cum le gasesti Gogule

    ReplyDelete
  18. hai ma gogule... eu va iubesc pe amandoi,, nu va certati :((

    ReplyDelete
  19. Andressa plinge in bezna in fiecare noapte, acum ca a citit articoul si comentariile. Snif, snif. Pasarica de ea.

    ReplyDelete
  20. Impresia mea era ca Zosolina este un nume mult mai potrivit si in ton cu realitatea practicata de Andressa.
    Serios vorbind, ce naiba te asteptai de la o femeie? Ai pus mana pe Scorpia, una iti ajunge, gata.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.