Sunday, March 25, 2007

Re: Re: Movie review: "300: Eroii de la Termopile"

Mişto.

1. O tanti nebună la coada la bilete: "Vai, ce de tineret! Va place istoria, nu-i asa? La ce facultate sunteti"?
O veverita: "Nu conteaza."
Gogu Kaizer: "La naiba cu istoria, am venit sa vedem sange!"

2. Baietii emo de la pop-corn sunt degeaba. Gogu Kaizer a pierdut reclamele din cauza lor.

3. Gogu Kaizer a aplaudat cand gagica i-a infipt un cutit in piept/burta/whatever tradatorului.

4. Cine a zis ca filmul e najpa, cine a zis ca numai trailerul e de el, cine a zis ca trailerul contine toate fazele tari din film si sintetizeaza totul astfel incat sa te faca sa duci la cinema, e un prostanac, degeabist si va muri in bezna destul de curand. De sifilis. [adica retardul ala care iesea de la film si il povestea cand era Gogu Kaizer la coada la bilete]

5. Se pare ca mesagerul ala nu zice "Spank me! This is madness!", cum intelegea Gogu Kaizer din trailer.

6. Final bestial.

A se tine cont si de faptul ca pana si Scorpiei i-a placut.

10 comments:

  1. dragut..ce nu am inteles e cum naibilui ii baga sabia in glanda sare sange ca la balamuc dar pana pica beduinu jos tot sangele care sare din el se evapora miraculos ...o fii solul absorbant

    ReplyDelete
  2. bine!
    din ce in ce mai bine...

    ReplyDelete
  3. terminati cu spoilere ca o sa cinati cu totii la dracu pana nu il vad si eu !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Te-am vazut cand ieseai din cinema, privirea ta multumita vroia sa spuna ca pofta de sange ti-a fost satisfacuta. Bun film btw.

    ReplyDelete
  5. O sa ma uit si eu la el, dar deocamdata mi-e lene.

    ReplyDelete
  6. "O tanti nebună la coada la bilete: "Vai, ce de tineret! Va place istoria, nu-i asa? La ce facultate sunteti"?"

    Raspuns corect: "lady, we`re here for the boobs and the blood".

    Bun film, intr`adevar. Cei mai scoliti ar putea sa si dea un ochi peste banda desenata, merita.

    ReplyDelete
  7. gogu e degeaba.
    asta fiindca nu vrea his-story, ci her-story.


    "rear ai dreaq aia cu 300 a lor ca mi-AU umplut blogea cu cautari de-ale grecilor despre sparta si leonidas.

    sper sa pateasca si gogu la fel.

    asteptam cu interes continuarea.

    between..ai vazut 102? cum ce..dalmatieni?
    :D

    ReplyDelete
  8. Eu am vazut si 101 dalmatieni. Pe vremea cand aveam comunism oficial, ca si acum avem comunism dar nu e oficial. Ci deghizat sub o forma de capitalism.
    Revenind la 300, misto filmul, vizual vorbind. Si interpretare ok. Scenariul n-am ce sa comentez, practic era scris de vreo 2000 de ani.
    Eu nu am avut nevoie de mers la Mall, l-am gasit frumusel pe net sub forma de DVDscr. Dar daca ma intrebi pe mine sunt sanse sa fie TC sub acoperire. Dar s-a vazut misto, sunet ca lumea - atat cat s-a putut sa nu trezim toti vecinii la 9 seara.

    ReplyDelete
  9. daca va plac genul asta de filme, sigur,e un final bun.

    altfel, e superficial ca o tanti cu silicoane&colagen.

    n-are profunzime, varsta recomandata 11-13 ani...

    ReplyDelete
  10. "N-are profunzime ba superficialilor...". E un super film de actiune ba profunzilor ! De vazut sambata sau dumineca cand te-ai saturat de atata Sartre, Maiorescu si Patapievici.
    Film bun. De vazut. Amin

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.