Thursday, February 15, 2007

Andre pplv!

Din ciclul "Discutii dampulea la mufoar", Gogu Kaizer a aflat de la Ace ca aseara, in parcul Titan, a cantat una din gemenele de la Andre, mai exact aia care acum se da roacăriţă satanistă. Şi zicea Ace că erau cam fo 10 persoane acolo care căscau gura sperând să prindă momentul în care îi iese ţâţa din sutien veveriţei.

S-a hotărât de către gloata de persoane care mufau acolo [printre care şi LoC, bnzzzzzz şi FCB] că ar fi trebuit să fim şi noi prezenţi acolo şi să stăm în primul rând [de parcă ar fi fost mai multe] cu câte o sticlă de bere în mână şi să râgâim constant, eventual fluturând pancarte cu "Când te dezbraci?", "Vrem să vedem ţâţa!" sau "Tu cine mama lui Naiba mai eşti?". Şi la final, leo piese deo rezistanse [scuzaţi-l pe Gogu Kaizer pentru ungureasca sa de începător], să aruncăm cu chinezi în ea. "Vă mulţumesc că aţi venit. Acum voi cânta live."

Ştirile de la ora funf: "10 oameni au murit aseară în parcul Titan la spectacolul Andreei. Se pare că mulţimea a început instant să tremure şi să îşi taie reciproc venele când Andreea a cântat live. Continuăm ştirile. Morţi: 4 într-un accident, 7 de la o explozie nucleară, 21 de la un cutremur, peste unu' a căzut un copac, altul de la scleroză, 15 au fost înghiţiţi de o râmă mutantă. Alte ştiri: Mutu şi-a luat ceas, Bahmuţeanca a traversat pe la trecerea de pietoni [avem un reportaj in direct de la locul faptei mai târziu], Mutu a tras apa la toaletă, eu am prea multe vene. La revedere."

4 comments:

  1. deci e prea tare =))

    tu nu esti pe creanga ta...d-aia imi place :P

    ReplyDelete
  2. ba nea george, noi cu totii am cazut de caord ca Gogu e tzigan, dar pana acum nici unul nu l-am facut cioara si l-am pus pe creanga. Asa ca te rog cere-i frumos scuze si adreseaza-te regulamentar cu: "Ba tzigane, tu esti cam ghei !"
    :))))
    Andrei... ;)

    ReplyDelete
  3. dupa ce am citit postul acesta am inceput sa lacrimez, pentru ca stau la 10 min de parcul titan si nu am fost sa aud performanta vocala. "in an unrelated story", zona nicolae grigorescu s-a populat aseara cu cel putin 10 oameni care veneau fugind si tipand de groaza dinspre parcul titan. inca nu se cunosc cauzele ce au dus la aceasta manifestare de isterie in masa. politia bucuresti ancheteaza cazul.

    ReplyDelete
  4. unde-a cintat mah, ca parcu e vizavi de mine. am auzit io niste behehe-uri da' credeam ca e becali.
    puah, daca stiam... puneam baietii sa rezolve problema cu tzitza de plastic.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.