Wednesday, January 03, 2007

Copirait

Melcul Recalcitrant: zic sa faci post pe blog
Melcul Recalcitrant: despre drept de autor
Melcul Recalcitrant: la cuvintele: 'eapoola", "dageabist"
Melcul Recalcitrant: eapoola ala eo l-am inventat
Kaizer Gogu: aaaaa
Melcul Recalcitrant: ca si expresia cu esti dabeaga
Melcul Recalcitrant: te rog frumos
Kaizer Gogu: eu zic sa faci tu post pe blog si sa zici ca eu sunt tigan si ca de fapt tu le-ai inventat, iar eu am furat
Melcul Recalcitrant: si zi
Melcul Recalcitrant: ca ai drept de autor
Melcul Recalcitrant: pe ele
Melcul Recalcitrant: ca ti-am dat eo
Kaizer Gogu: mai bine decat atat
Kaizer Gogu: o sa pun discutia asta
Kaizer Gogu: sau parti din ea

6 comments:

  1. întreb: cum îl înveţi pe google să-ţi intoarcă rezultatele în ordine cronologică?

    ReplyDelete
  2. Drull e sigur ca Tugurlan joaca cu Pudge la ap

    ReplyDelete
  3. la fel de sigur, drull joacă cu lina pă invers...

    ReplyDelete
  4. Drull ii recomanda lu Tugurlan sa isi bage un rot si so puna de un "Tugurlan has killed himself"

    ReplyDelete
  5. phantom lancer, manta style, 7-0. drull, vezi să nu-ţi dai cu laguna blade în frunte.

    ReplyDelete
  6. Blood, 25-3. Tugurlane sa nu sanjerezi prea tare ca te gasesc

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.