Saturday, September 23, 2006

Sambata

Ziua de sambata este facuta sa instalezi Windows-ul. Nu se poate in alta zi. Daca se poate sa fie si ploioasa, atunci ai dat lovitura. E perfecta. De la formatat ce ai de formatat si pana la instalat codecuri si yahuuri - totul se face sambata.

A, inca o chestie care se poate face intr-o sambata ploioasa e sa te certi cu Scorpia. Cum a facut Gogu Kaizer. De dimineata, de la prima ora, pe la 11. Mai ca iti vine sa crezi ca ai ajuns in Rai cand toate astea le faci intr-o sambata ploioasa.

4 comments:

  1. ciudat, daca stau bine sa ma gandesc, numai sambata imi instalam si eu windows-ul. E cea mai "accesibila" zi a saptamanii

    ReplyDelete
  2. iar ati facut angry sex? sa curga berea sa simtim placerea ueeepaaaa (blame it on my lack of sleep)

    ReplyDelete
  3. pai clarrrr, ca doar cu setup-u tampit de xp trebe sa stia langa el sa selectezi limba la mijlocul instalatiei, acuma is pe vista btw, poate iese ceva si de vista asta...

    ReplyDelete
  4. mie mi-e groaza cand stiu cate am de reinstalat pe langa vindoz, asha ca am zis mai degraba sa-mi exersez simtul rabdarii pentru acele momente cand ceva se incarca mai greu, sau nu se incarca, sau orice alta asemenea blestematzie.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.