Wednesday, August 09, 2006

Butoni - Papusile Pisicute

Fiind fan Cheloo, Gogu Kaizer ii urmeaza exemplul in traducerea melodiilor internationale de succes. Prima in colimator este Butoni, de Papusile Pisicute:

[CCainele Băgăcios]
Ce face copil bu

Mda, micuta mamă, arati bine
Vad ca vrei sa te joci cu un jucator din cartier
Vino hey! la mine, ai luat-o asa
Eu, CCainele Băgăcios cu micuta pisicuta
Iti arat cum se duce in jos, mda, eu vreau sa ma duc in jos
Eu si tu, unul la unul, te tratez ca pe o pitică
Te uiţi la mine şi eu mă uit la tine
Ajung la bluza ta ce vrei sa fac

[Papusile Pisicute] x 2
Iti zic sa imi slabesti butonii, bebelusule (uh huh)
Dar tu te toti incrunti (uh)
Spunand ce o sa imi faci (uh huh)
Dar nu vad nimic (ah)

Tipic si cu greutate e tipul dupa care eu cad
Prefer fizicul, nu ma lasa sa cer mai mult
Sunt o mama sexy (mama)
Care stie exact cum sa obtina ce vrea
Ce vreau e sa aduc asta pe capul tau (pe capul tau)
Sustine trebile pe care ti le-am zis (ti le-am zis, ti le-am zis, ti le-am zis)
Ai tot zis lucrurile corecte toata noaptea
Dar nu prea pot sa te aduc aici sa ma ajuti sa dau asta jos

Bebelusule, nu poti sa vezi (vezi)
Cum se potrivesc hainele astea pe mine (mine)
Si caldura vine de la aceasta bataie (bataie)
Sunt pe cale sa suflu, nu cred ca stii

Iti zic sa imi slabesti butonii, bebelusule (uh huh)
Dar tu te toti incrunti (uh)
Spunand ce o sa imi faci (uh huh)
Dar nu vad nimic (ah) x 2

Zici ca esti baiat mare, dar eu nu pot sa fiu de acord
Ca dragostea pe care zici tu ca o ai nu e pusa pe mine
Ma minunez (minunez)
Daca sunt prea mult pentru tine (minunez)
Daca pupatul meu nu te face sa te minunezi (minunezi)
Ce am in continuare pentru tine, ce vrei sa faci (faci)
Ia o sansa sa recunosti ca asta ar putea fi al tau
Pot sa vad ca multi baieti ca jocul tau nu face placere

Bebelusule, nu poti sa vezi (vezi)
Cum se potrivesc hainele astea pe mine (mine)
Si caldura vine de la aceasta bataie (bataie)
Sunt pe cale sa suflu, nu cred ca stii

Iti zic sa imi slabesti butonii, bebelusule (uh huh)
Dar tu te toti incrunti (uh)
Spunand ce o sa imi faci (uh huh)
Dar nu vad nimic (ah) x 2

[CCainele Băgăcios]
Acum poti sa obtii ce vrei
Dar eu am nevoie de ce am nevoie
Si lasa-ma sa-ti zic
O sa-ti arat unde sa pui aia
Partidul Comunist Democrat (PCD) mi-a zis, mda, am crezut ca am vazut o pisica draguta
Tu te rostogolesti cu
Acum spune-mi cum te simti copil papusa
Ashley, Nicole
Carmit, Jessica, Kimberly, Melody
Spuneti-mi

[Papusile Pisicute]
Ha, ha... fierbinte!
Ha, ha... slabeste
Ha, ha... mda...
Ha, ha... Nu pot sa iau asta


Iti zic sa imi slabesti butonii, bebelusule (uh huh)
Dar tu te toti incrunti (uh)
Spunand ce o sa imi faci (uh huh)
Dar nu vad nimic (ah) x 4


Aplauze.

2 comments:

  1. Citind această traducere, Ţugurlan si-a adus aminte cum e sa zgârii tabla din clasa cu unghiile, sau cum scârţie plăcile de polistiren când sunt frecate. Foarte tare, frate!

    ReplyDelete
  2. sa-mi bag poola frate cum suna:)))

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.